Mässa

Idag har det varit mässa stor del av dagen. Det är jag och min kära svägerska som har som tradition att gå på scrapbookmässa varje höst. Vi jobbar oss metodiskt fram genom att först ta ett varv där vi bara tittar, letar inspiration och låter det klia i fingrarna. Sen brukar vi ta en liten fika och därefter inleder vi varv nr två och det är då det handlas =)

Tyvärr var det betydligt färre utställare i år. Jag förstår inte hur det kan ha krympt så pass mycket. Men vi lyckades ju ändå hålla oss sysselsatta i ett antal timmar. Jag lyckades ändå spräcka min budget en aning.. Hade 17kr kvar på kontot när vi var färdiga

Ett utplock av vad jag köpte kommer så klart här



        



       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0