Magsjuka

Plötsligt under torsdags eftermiddagen började jag känna mig orolig i magen. Det tilltog framåt kvällen och en stund efter nattningen var det dags för första besöket på toaletten. Det blev ytterligare ett besök en stund senare, men efter det har jag *peppar peppar* inte behövt umgås med toalettstolen något mer! Dock mådde jag ju inge vidare och var ganska skakig under stor del av dagen igår. Men idag känner jag mig så gott som normal (hur normal jag ju nu kan tänkas bli) och är riktigt glad över att det blev så pass lindrigt trots allt. Just nu är mitt största orosmoment Leo då pappsen blev dålig igårkväll. Jag ser mycket hellre att vi vuxna är dåliga än att han också ska behöva genomlida det. Men han verkar ok än så länge. Just nu ligger han och sover och innan det hade han en bra aptit på lunchen =).

Jag fick mig dessutom en glad överraskning när jag nu tittade in här. Ni är nämligen några stycken som tittat in trots min torka under magsjukehistorien! Alltid roligare om det finns någon som orkar och vill läsa det jag skriver =).

Under förmiddagen idag har Leo och jag varit på Allum och inhandlat lite saker som vi ska pyssla med i eftermiddag. Jag vågar inte säga vad här i bloggen än då det kan tänkas bli julklapp till någon, men jag tror det kommer bli en spännande eftermiddag iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0