Kängigt

Igår reagerade jag då jag skulle sätta på Leo ett par stövlar som vi fått låna av en av våra goa föräldragruppsmammor. Flera gånger försökte jag sätta på honom den högra och när jag vickade och vred lite för att hela foten skulle komma ner blev han ledsen. Med den vänstra gick det bra, men fick aldrig det att funka med den högra. Detta har sedan legat och grott i mitt bakhuvud och imorse var det likadant. Han verkar helt enkelt få ont av den =(. Jag kunde inte med att än en dag skicka iväg honom med ett par skor som gjorde honom illa nu när jag började känna mig mer säker på att saken. Så snabbt sprang vi upp och hämtade ett par andra stövlar som vi fått av samma mamma. Lite stora är de allt, men det gick ändå hyfsat under dagen.

Men väl hämtad från dagis pep vi iväg till skobutiken och nu sitter vi här 650kr fattigare och ett par riktiga, varma kängor med goretex rikare =) Jag hoppas verkligen dem ska passa hans små fina fötter bättre.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0