Jacka eller inte jacka...

Det är frågan. Jo, det är klart jag måste ha en jacka i vinter, men jag är sugen på något nytt och fräscht. Jag kan nog klara mig på gamla jackor jag har i gömmorna iofs. Kanske är man dum om man lägger pengar på en jacka nu? Jag satt och tittade runt lite på nätet och hittade den här som jag blivit helt förälskad i

Men det finns ju en del nackdelar med den här. Postorder?! Jobbigt att hitta rätt storlek. Fruktansvärt pris på 1800kr! Håller den verkligen värmen i vinter???

Tillbaks på jorden hittade jag den här på Kappahl:

Ja, jag ser jättesur ut :) Men det är bara för att jag är tveksam om bilden verkligen skulle bli ok. Iaf... den här är i betydligt rimligare prisklass, fin färg, den var skön och det håller nog värmen lite bättre med dun. Men den är ju inte aaaalls lika snygg =(

Vilka problem man har va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0