Frostig dag

Idag var en lite annorlunda dag. Jag lämnade Leo senare på dagis då jag skulle till ett bemanningsföretag på eftermiddagen. I och med det hann vi mysa extra mycket på morgonen och gunga litegrann innan vi begav oss i lugn och ro. Under tiden vi var ute och gungade såg jag små gulkorn i all frost på staketen så det första jag gjorde när jag hade lämnat lillskiten var att slita ut kameran och försöka få till lite bilder innan solen smälte allt det vackra. Självklart slänger jag här in ett lass så att ni också får titta lite

           




       


   

Under resterande dagen har jag förberett mötet med bemanningsföretaget, bokat in intervju för imorgon och handlat mat. Med andan i halsen kom jag bara en minut försent till dagis och hämtning. Väl där satt jag och pustade ut och tittade på under tiden Leo med en spade la sand i en större spade och bankade till hela skiten ;). Plötsligt kom en av de andra mammorna och sa "då ses vi senare ikväll!" Jag hade ju tillfälligt helt glömt bort att det var föräldramöte på kvällen där vi skulle utvärdera inskolningen. Jaja, det var bara att plocka ihop allt, ta sig hem, ge ungen lite mat i magen och sen var det nästan dags att bege sig igen. Det var inte poppis hos lilleman =(. Det blev allt lite ont om mys idag! Men mötet var iaf intressant och trevligt. Alla de andra barnens föräldrar verkar väldigt vettiga och trevliga.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!! Här är din blogg ju - lägger till dig till "min" sida om det är ok? Himla tur att den andra mamman hojtade till dig - annars hade du ju missat föräldraträffen... fast iof - vad är en träff mot mys med lillen?;-)

Kram Anna

2010-10-26 @ 09:40:29
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Jättefina bilder, du är ju så grym! Favoriten får bli den tredje från slutet :-)



2010-10-28 @ 11:39:43
URL: http://jenny.eklof.nu
Postat av: Caroline

Ja, här har du mig =). Klar du får lägga till mig!! Jag tror dock att F hade påminnt mig om träffen när han kom hem, men alltid bra att bli påmind lite tidigare så nog var det bra att hon hojtade till =)

Kram!

2010-10-30 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0