Dags för nya tag!

Jaha, nu är det ju så att i stort sett alla andra i hela världen har en blogg utom jag. Så därför tänkte jag prova mig på att starta en även jag. Dels pga att jag i många, många, många, väldigt många år skrev dagbok (för hand!! Kan ni tänka er!?) och vet hur skönt det kan vara att skriva av sig sina tankar, funderingar och händelser i vardagen. Bortsett från det börjar jag känna mig lite begränsad i mina datorkunskaper, vilket retar mig, och därmed tänkte jag att jag kanske kan lära mig mer genom att ha en blogg som driver mig vidare på något vis.

Däremot har jag väldigt svårt att tänka mig att någon annan levande varelse skulle kunna ha ett intresse av att följa min blogg och mitt liv. Det är väl så där begränsat intressant ärligt talat. Men men... om jag inte tråkar ihjäl er är ni så välkomna att följa mig genom min jakt på jobb, optimala vikten och allt det där andra som skapar min drömtillvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0