Buzzador

Jag råkar vara Buzzador. För er som inte känner till Buzzador innebär detta att man/jag regelbundet får erbjudande om att prova produkter av alla olika slag. När jag så är med i en kampanj så delar jag med mig av produkterna till vänner och bekanta samt pratar om produkten. Detta är ett gyllene tillfälle för mig att prova produkter innan jag köper något. Men det är också guld värt för företagen att få utvärderat sina produkter samt bli marknadsförda. It's a win win situation =)

Om du blir nyfiken tycker jag absolut att du ska prova! Hänvisa då gärna till mig =)

I en av mina allra första kampanjer fick jag hem ett paket med pampers active fit. En hel del av dem har jag delat ut till vänner, men en del har vi använt här hemma på sonen, Leo. Här är bildbevis på hur glad man kan bli av dem.




För oss har Pampers varit helt klart ett av de bästa märkena. Dock har Leo kissat enorma mängder på nätterna den senaste tiden och det har tom pampers haft svårt att klara av. Just därför kändes det som ett extra smart drag av Pampers/Buzzador att utse oss till en av testpersonerna. Hemma hos oss skulle verkligen blöjan få testas till max. Dagtid upplevde jag den precis lika bra som de vanliga blöjorna. Den är verkligen tunn och förhoppningsvis skön för Leo att ha på sig. Däremot klarade den inte av nätternas påfrestning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0