Besatt!

Dags att bekänna en sak.. Jag blir emellanåt helt besatt av kladdkaka och andra chokladiga bakverk. Som nu.. sitter här och känner suget och skulle kunna döda för en nybakad kladdkaka. När man äter enligt LCHF sägs sötsuget minska, vilket jag får hålla med om att det har. Men gudarna ska veta att det inte är helt borta.

Det börjar ända nere i maggropen, upp till munnen där saliven börjar rinna till (härlig läsning, eller hur!) och upp till huvudet som inte kan tänka på nåågot annat. Kan man hypnotisera bort sån här besatthet?? I skrivande stund känner jag att jag skulle kunna trycka i mig kladdkaka/chokladmuffins/chokladkaka varje dag.

Jösses, vad jag är trött på sån här kamp!


Bild hittad på google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0