Hår och bus

Idag kände jag mig tvungen att ta Leo till frissan då luggen hängde ner i ögonen och det kan ju vara trevligt för honom om han faktiskt ser julklapparna han kommer få.
För ett tag sen hittade vi "Barnpalatset" som även har frisör hos sig. Då de är så billiga som 99kr tänkte jag att det var dags att dra dit efter dagis. Vi skulle alltså bara klippa honom och sen åka hem igen. Efter ett ganska gråtfyllt besök hos frisören och längtansfulla blickar ut på "lektorget" bestämde vi oss för att det så klart skulle lekas en stund också.
Med mig hade jag enbart mobilkameran och med en mycket rörlig 1,5 åring så blir bilderna tyvärr väldigt suddiga, men bättre än inget tänker jag =)
En ehm.. ko? som jag vann i en "klo-maskin" till Leo
Den här rutschkanan var så rolig. Vi åkte säkert 20 gånger. Leo åkte dessutom helt själv några gånger!!
Tydligen inte för gammal för gåstol inte. Nu kan han dessutom ta tag i sidorna och lyfta hela skiten runt ;)
Första turen i en betal-karusell. Lite läskigt när den faktiskt rörde sig, men annars spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0