Pepparkaksbak

I måndags kväll dog vårt internet, tv samt telefoni. Då vi fortfarande var utan allt detta igår passade jag och Leo på att baka lite pepparkakor under eftermiddagen. Detta blev därmed Leos allra första pepparkaksbak, vilket så klart var tvungen att dokumenteras =)!
Det gick faktiskt ganska bra. Mängden uppäten pepparkaksdeg kunde varit värre, Leo verkade tycka det var lite roligt och spännande, vi fick ihop ca två plåtar och pappa har minsann snart tryckt i sig allihop ;) Men nu får det nog vara tills nästa år.

Kommentarer
Postat av: Anna Ulmestrand

Åh men så mysigt ni har haft det!! Risken med mina "små" är att det inte blir några kakor - hehe, degen äts upp innan den blir gjord, men jag får en väldans lust att baka när jag ser Leo göra så fina stjärnor;-)

Kram till er båda från tant Anna

2010-12-02 @ 09:49:00
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0