Fika

Idag, så här min allra sista helt lediga dag, tog jag mig in till stan för att fika med min goa vän Jenny samt hennes vän S.
Tyvärr gick tiden, som vanligt, alldeles för fort. Dock var det väldigt trevligt att träffa S igen. Jag har träffat henne någon gång tidigare för minst tio år sedan. Kommer ihåg henne som trevlig, men hon överträffade förväntningarna idag. Konstigt nog är det ju fortfarande, även så här i vuxen ålder, inte så självklart att umgås i udda tal. Detta var dock inte ett problem. Alla fick komma till tals och allt flöt på.
Att få träffa Jenny var så klart också väääldigt trevligt och väääldigt mycket för länge sen! Hemskt nog har jag insett att Jenny inte kom med i min presentation av mina vänner, vilket är så fel så fel. Hon tillhör helt klart den skaran, men antagligen gick det lite för fort när jag skrev och förutsatte att jag hade berättat även om henne.
Jenny lärde jag känna när jag jobbade som telefonförsäljare där vi försökte kränga serviser till gamla pensionärer. Det ni! Det var inte så lätt det. Vi är rörande överrens om att vår vänskap var det enda goda från den tiden. Lustigt nog jobbade vi bara där i ett par månader, men det var tillräckligt med tid för oss att finna varann.
Hon är verkligen en skitrolig tjej med glimten i ögat och ful i mun, vilket jag gillar starkt ;)! Jag kan, även med henne, prata om allt och hon är bara sååå go!!!! Jag tycker så himla mycket om henne och jag hatar att hon bor i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0