BF-helg

Då var det än en gång dags för en barnfri helg. Ni må tycka att jag är hemsk nu, men det är faktiskt heeelt underbart. Jag älskar Leo (det märks kanske på mitt evinnerliga tjatande om ungen), men jag behöver rejäla pauser då och då.
Hur spenderar man då en bf helg kanske ni undrar? Jadu... man behöver för det första inte vara lika tyst på kvällen, kan spola på toaletten, sover så länge man kan och ligger sen och drar sig läänge, äter frukost i lugn och ro, kanske ägnar sig åt saker som man längtat efter att ta tag i ett tag (allt från städning till pyssel), går kanske ut och äter middag, går på bio eller liknande, sover gott ännu en natt och minst lika länge som natten/dagen innan. Och sen är det nästan dags att hämta hem det lilla monstret igen.
Den här helgen kommer främst att ägnas åt ett biobesök samt ett lite hemligt projekt ;) Bildbevis lär komma inom snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0