2011

Gott nytt och sånt skit ;)!
Det här året kommer bli mitt år, jag lovar!
Vad innebär då det undrar kanske du? Jo, det innebär följande (de största sakerna):
  • Jag har nu påbörjat min praktik, vilket under året kommer leda till en anställning
  • Jag kommer att gå ner mina sista kilon
  • Jag kommer att köpa en ny bil
Där finns ett par saker till som jag tror kommer hända, men jag väntar lite med att "outa" dessa.
Kvällen för oss bli lugn här hemma med lite god mat och sen försök till god natts sömn.
Hoppas ni får en trevlig dag och kväll och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: jane

Det kommer bli ett underbart år :)

2011-01-03 @ 15:41:32
URL: http://galenunderbar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0