Gekås

Jaha, så var premiärturen till Gekås avklarad. På sätt och vis får man väl ändå säga att det blev en lyckad tur. Nu är vi bla sex leksaker, en pyjamas, två fleecetröjor, en overall, en jacka och ett par tröjor rikare. Pricken över i:et blev när mannen fick syn på Morgan och Ola-Conny ;). Som väntat hittade vi dem vid brödet.

Fascinerande hur mycket folk som var där dock! Bor folk där?? Och inget vett när det gäller hantering av kundvagnar och "trafik". Jag fick ganska snabbt (efter ca tre "nära-döden-upplevelser där jag höll på att bli överkörd av kundvagnar) lära mig att det tydligen bara gäller att knö sig fram. Av allt att döma är det även ok att bara stanna, med kundvagn och hela skiten, mitt i vägen för att sms'a, prata eller fundera över middagsmaten *suck* Det är precis av denna anledning som jag undvikit stället i så många år. Men men... det gav mig ett bra tillfälle att försöka aaaandas ;).


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni verkar dock ha klarat er utan nga större men.

Hittade ni det ni ville ha??

2010-11-09 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0