Uppdatering

Efter att ha skrivit mitt senaste inlägg blev det nästan ett ständigt rännande upp till lilleman som hela tiden vaknade upp och var jätteledsen. Sen följde den värsta kväll och natt på mycket mycket länge. På söndagsmorgonen tyckte jag att det var konstigt att han inte ville ta nappen. Han ruskade bara på huvudet och tog handen upp till munnen som att han hade ont. Händerna åkte även upp över öronen lite då och då så till slut packade vi ihop oss och åkte till läkaren. Där fick vi utskrivet Kåvepenin för öroninflammation, vilket väl iofs inte var en helt hundra prognos då läkaren hade väldigt svårt att se eftersom Leo bara skrek och fäktades så att vi fick hålla fast honom =(. Men men... inatt förflöt allt ungefär som vanligt och vi fick alla mer sömn än natten innan.
Imorse verkade han dock ganska trött och gnällig, vilket ju inte är så konstigt efter allt som varit. Han mår säkerligen bättre, men borde vara lite tagen efter allt. På grund av detta beslöt jag mig för att hålla honom hemma idag så att han skulle få en chans att vila/sova lite extra. Imorgon hoppas jag dock att han ska kunna gå till dagis. Då har han förhoppningsvis fått två bra nätter samt två dagars penicillinkur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0