Ullared

Jag har aldrig varit på Ullared. Nej, du läste helt rätt, jag har aldrig varit där! Men nu med småbarn i familjen, julen knackandes på dörren och dokusåpan som inte jag heller lyckats undvika inser jag att det är värt åtminstonne ett besök. Främst vill vi dit pga barnkläderna och leksaker i förhoppning att hitta lite ok julklappar till Leo.

Vi hade först en plan att vi skulle åka dit nu till helgen då vi ändå har barnledigt när lilleman röjjer loss hos farmor och farfar, men då det är högst troligt att det är väldigt mycket folk där iom höstlov och just helg skjuter vi på det. Och vi bestämde oss tom för att mannen tar ledigt en vardag och åker då. Det måste ju bara vara drägligare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0