Jacka

Som det kanske framgått här har jag ett tag letat efter en jacka. Med de varga-vinter-prognoser som varit insåg jag att jag inte hade någon jacka som skulle hålla måttet. Men det var minsann inte det lättaste att hitta någon, som stämde överrens med mina önskemål. Jag har letat och letat och letat lite till. De har antingen varit fula, för tunna eller för korta. Men förra veckan hittade jag så äntligen en jacka som kändes bra! Det är en en dunjacka så den kan förvisso aldrig bli så pass figursydd som jag hade önskat från början, men den ska däremot klara kylan hyfsat bra. När det börjar krypa neråt -20 kan jag nog behöva komplettera med ett underställ, men det är ju inte hela världen. Den är även röd, vilket kändes som en härlig färgklick till mina fina, vita stövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0