Helg

Jag kan tycka att helgerna känns tråkiga just nu. Det blir liksom lite platt fall efter veckans spring till och från dagis, träning, jobbsökerier, eventuella intervjuer etc. Dessutom tycker jag det känns så svårt att veta vad jag ska hitta på med lilleman. Han tröttnar ganska fort på saker och ting.
Idag har vi gjort hela två "utflykter". Under förmiddagen var vi iväg och köpte färg då jag vill måla om lite här hemma. Troligtvis kommer detta att ske då Leo är på farmor och farfar nästa gång. Leo tyckte det var sådär roligt med färgbutiken då han inte fick riva ner alla färgprover. Men under eftermiddagens äventyr (då vi skulle leta efter vägglampor) satt han som ett litet ljus i vagnen och sa inte ett pip.
Under senare delen av eftermiddagen roade han sig med att springa fram och tillbaka i vardagsrummet  medan vi hejjade på ifrån soffan. Så länge det är så är det inte så illa med helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0