Besök

I torsdags kom min barndomsvän Sandra och hennes dotter Saga på besök. Hon bor vanligtvis i USA och det var ca 2,5 år sedan vi sågs sist. Vad märkligt det känns att vi båda nu har blivit föräldrar! Men allt kändes precis som vanligt och jag är glad att hon orkade ge sig ut på en liten Sverige tripp när hon trots allt tagit sig hela vägen från staterna. Saga var helt ljuvlig och som bara tio veckor gammal var så otroligt lugn och "snäll" (varför man nu hela tiden väljer att uttrycka sig så om små barn, men ni förstår vad jag menar). Sandra var/är en väldigt lugn och bra mamma som läser sin dotter alldeles super, men det hade jag inte väntat mig något annat.

Tyvärr gick tiden, i vanlig ordning, alldeles för fort och ca fem minuter (kändes som det) senare lämnade jag dem på flygplatsen. Under tiden Sandra tog en kaffe innan planet skulle lyfta hade jag en sovandes Saga i famnen



Hoppas vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0