Asocial

Ibland börjar jag undra om jag är lite asocial eller åtminstonne väldigt svår att vara runt. Jag har ju vänner och kan lära känna nya människor då och då, men jag blir tveksam då man tex märker att arbetskamrater umgås mycket och jag själv aldrig blir inbjuden. Jag har kunnat tycka att det kännts ok på jobbet, men när det sedan framgår att alla andra umgås och de verkar vara så tighta känns det ju inte så roligt längre.

Detta var ju bara ett exempel. Jag kan få samma känsla i flera olika fall och eftersom det inte gäller bara i ett fall börjar jag nu undra över om det har med mig att göra. Det är ju faktiskt jag som är den gemensamma nämnaren =(. Det känns tungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0