Efter regn...

Den sista tiden har varit extremt tuff på jobbet. Vi har släpat efter något kopiöst och jag har jobbat för två nästan nonstop. Flexkontot har rusat upp och nu sprängt 30h's gränsen, mycket av fikastunderna har prioriterats bort och luncher hållts korta.


Förutom detta försöker jag nu ta tag i träningen igen då jag i skrivande stund äntligen är frisk. Men så mycket tid för det finns det egentligen inte, vilket gör att jag går upp vid 4.30-5.00 för att träna innan jobbet.


Men nu ser jag ljuset i tunneln. Arbetsbelastningen på jobbet är ju något som bara måste lägga sig allteftersom och nu har vi dessutom en resa inbokad. Nedräkningen är påbörjad! Måndagen den 30/1 åker jag och Fredrik (ja, lilleman får faktiskt stanna hemma hos farmor och farfar) till Fuertoventura, Kanarieöarna.



Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter ju inget vidare alls....

Då låter det så mycket bättre med Fuerrto!!

Gött!!

Vaddå avundsjuk? ehum host harkel

Men är väldigt glad för er skull, ett välförtjänt avbrott i den svenska mörka slabb o blötvintern!

Kram

2012-01-09 @ 21:59:43
Postat av: Mia (aurora79)

Hoppas att det lugnar ner sig på jobbet snart! Låter förresten förskräckligt tidigt att gå upp så tidigt för att träna (säger latmasken och sjusovaren Mia hehe...)! Längtar ihjäl mig efter en solsemester men antar att jag får vänta ett tag till... :/ Trevlig resa!

2012-01-09 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0